Firma SysKom J.M. działa na rynku IT od ponad 20 lat. Specjalizujemy się oprogramowaniem i sprzętem komputerowym. Stworzyliśmy własny autorski system klasy ERP, który wdrożyliśmy w wielu firmach. W tym czasie zyskaliśmy zaufanie wielu Klientów. Od kilku lat zajmujemy się wdrażaniem oprogramowania ERP enova365. Zajmujemy się kompleksową komputeryzacją firm, wdrożeniami systemów klasy ERP, instalacjami sieci komputerowych, serwerami w chmurze, szkoleniami personelu w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu komputerowego, stałą opieką informatyczną, kontrolą nad poprawnością funkcjonowania systemu informatycznego, serwisem sprzętu i oprogramowania. Współpracujemy z największymi dystrybutorami nowych technologii. Nasze atuty: własny serwis, konkurencyjne ceny, bogata oferta, sprawne działanie, terminowość.
SysKom J.M – Twój dostawca oprogramowania ERP
Nasze usługi wdrożeniowe są dostępne dla firm z różnych sektorów i branż. Niezależnie od tego, zapewniamy wysokiej jakości wdrożenia enova365, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu. Od ponad 10 lat działamy jako Autoryzowany Partner enova365. Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach i kursach doszkalających, aby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi, oraz technologiami. Na sukces firmy pracuje cały zespół specjalistów do spraw oprogramowania enova365 i pasjonaci nowych technologii, którzy stawiają przede wszystkim na budowanie przyjaznej atmosfery pracy i osiąganie wspólnie wyznaczonych celów. Bez względu na lokalizację Twojej firmy, jesteśmy gotowi zaoferować szerokie wsparcie i wdrożenia dostosowane do Twoich potrzeb. Stawiamy na partnerstwo. Każdy Klient jest dla nas Partnerem, z którym wspólnie realizujemy wyzwania biznesowe, ku obopólnej korzyści. Sukces jest wspólnym dziełem. Skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć cyfrową transformację Twojego biznesu i zapoczątkować nowy etap rozwoju swojego przedsiębiorstwa.
Styczeń 1998 – Pierwszy autorski system ERP.
Stworzyliśmy i wdrożyliśmy własny autorski system ERP obejmujący wszystkie obszary firmy.
LUTY 2001 – Sprzedaż sprzętu IT
Otworzyliśmy własny sklep komputerowy, wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy kilka tysięcy komputerów własnej marki oraz wiele serwerów.
Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta odpowiada za dostarczanie innowacyjnego, zgodnego z przepisami oraz atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP, w każdym oczekiwanym modelu, jak i przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu.
Jako Autoryzowany Partnera Soneta naszym zadaniem jest:
dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
transparentna wycena całej usługi,
skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
Klient enova365 otrzymuje najwyższej jakości produkt, enova365, oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera (know-how). Uzyskuje z tej inwestycji wszechstronne usprawnienie i rozwój przedsiębiorstwa. W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.
Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach, stale podnosząc ich kompetencje poprzez:
szkolenia handlowe i merytoryczne (podstawowe, zaawansowane, uzupełniające). Szkolenia są prowadzone stacjonarnie oraz poprzez platformę e-learningową, zakończone testami kompetencji,
szkolenia z nowości,
rokroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
Bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych w jednym miejscu.
STYCZEŃ 2017 – Technologie w chmurze
Serwer w chmurze dla firm. Partnertwo technologiczne rowiązań w chmurze wiodących dostawców.
Autorski system ERP obejmujący wszystkie obszary firmy.